Bioshock 2



  • Készletnformáció: RAKTÁRON
Állapot: Használt

Ára: 3 000 Ft



Állapot: Új

Ára: 7 000 Ft



Szállítási idő: 2 munkanap
Szállítási díj: 1500 Ft

ISMERTETŐ:


Ismertető: 

Második részt készíteni egy sikeres előzményre építve mindig kockázatos lépés. Kockázatos, mert nem biztos, hogy a tradicionális értékek megtartása mellett tudnak elegend? újdonsággal is szolgálni ahhoz, hogy kellően friss és eladható legyen az adott produktum. Sok fejleszt? cég próbálkozása elbukik, míg csak néhány igazán nagy csapat képes arra, hogy sequelje méltó folytatásként íródjon be a videojátékok nagykönyvébe. 

Andrew Ryan, a megalomániás ?rült megvalósult álma - a víz alatti város - ismét kitárja kapuit. Noha Rapture utolsó látogatásunk óta sokat változott, alapjaiban megmaradt ugyanazon komor, félelmetes lokációnak. Ryan tökéletes kaptilaista társadalom elmélete befuccsolt egy új felfedezés, az ADAM megjelenésekor. Az emberek drogfügg?, alsóbbrend? lénnyé, úgynevezett Spliccerekké váltak, akik id?vel szépen ki is irtották egymást.

De ez már a múlt. 10 év telt el utolsó látogatásunk óta. A várost egy új ember – egy n? - irányítja, nevezetesen Sofia Lamb, kinek nézete és elmélete mereven ellentmond Ryan-énak. ? az összetartozásban és családias közösségben látja a jöv?t, ezért ténykedéseivel is ezt próbálja hangsúlyozni. Big Sisterekkel vonja körül magát, akik a korábbi Big Daddy-k utódaiként Rapture biztonságáért felel?sek. Mi magunk is egy Big Daddy b?rbe (páncélba) bújt emberkével vagyunk, aki Delta prototípus lévén még kicsit esetlen és gyenge. Mint azzal - az el?d sztoriját ismerve - már bizonyár tisztában vagyunk, Raptureban minden Big Daddynek van egy Little Sistere, s ez most sincs másképp, ám a sors „váratlan” fordulataként a mi kislányunkat (Elenort) már a történet elején elszakítják t?lünk. Nincs mese, ránk vár a feladat, hogy Rapture félelmetes helyszíneit bejárva visszaszerezzük a lányt, s legy?zzük a gonosz antih?st, Sofiát.

Az újdonságok: 

Ez lenne a Bioshock 2 alaptörténete, most nézzük meg mit kapunk a pénzünkért cserébe. Örömteli hír, hogy a 2K fejleszt?csapata a magasan kvalifikált el?d után rengeteg újdonságot is felsorakoztatott a második részben. A Bioshock 2-ben minden megvan, ami egy korrekt folytatáshoz kell, és az összkép is pompásan fest: Grafikaliag és játékmenetben is hatalmas el?relépést produkáltak, ami már az els? pillanattól kezdve érezhet? a játékon! A Bioshock els? részét semmiképp sem lehetett egyszer? FPS-ként kezelni, s ez szerencsére most sincs másképp.

Egy hagyományos els? személy nézet? lövöldével ellentétben ebben a játékban nem csak l?fegyverekkel lehet az ellenséget ritkítani, ugyanis a Ryan Industries által kifejlesztett Plasmidok és Tonikok, - azaz génmanipulált adalékok - olyan természetfeletti képességekkel ruháznak fel minket, melyek segítségével képesek vagyunk kezünkb?l áramot szórni, fagyasztani, tüzet szítani, stb. S?t. Bizonyos keverékek még arra is képesek, hogy a mi oldalunkra állítsa a biztonsági berendezéseket, ellenfeleket is.